Potencjalni klienci

Gdy rozdanych przez Ciebie i Twoich pracowników ulotek będzie za dużo, dla niektórych rodzajów przedsięwzięć będzie to nawet niebezpieczne. Firma remontowa zatrudniająca trzy osoby nie może rozrzucić jednocześnie kilku tysięcy ulotek ponieważ mogą nie nadążyć ze zleceniami i wyjść na kompletnie nierzetelnych. Nie będzie bowiem w stanie obsłużyć wszystkich chętnych. Ci ostatni, zniechęceni długim oczekiwaniem na usługę, następnym razem przejdą do konkurencji i mogą nawet obsmarować Twoja firmę w Internecie. Także rozdawanie ulotek to dobry pomysł, ale trzeba to robić z głową.

Reklama z głową.

Ulotki można roznosić samemu, zlecić to zajęcie swoim pracownikom, wynająć studentów albo skorzystać z usług listonosza albo hostess. Najlepsze mogą okazać się hostessy, ponieważ one będą się do tego najlepiej nadawały. Hostessy zazwyczaj są uśmiechnięte, miłe, życzliwe i sympatyczne. Ulotki i foldery trafiają bowiem na z góry określony przez reklamodawcę teren. Ktoś musi być odpowiedzialny za rozdawanie ulotek, na konkretnym terenie. Nie ma sensu informować o działalności firmy tych, którzy na pewno nie skorzystają z oferty firmy. Rozwiązaniem może więc być uderzenie bezpośrednio do siedziby potencjalnego klienta. Taka forma najlepiej sprawdza się w firmach, które dopiero zaczynają działalność oraz nie mają jeszcze rozpoznawalnego logo i marki. Najtańszą i najczęściej stosowaną formą reklamy zewnętrznej jest wywieszenie tablicy informacyjnej w okolicy znajdowania się firmy. Nie można zapomnieć o otrzymaniu pozwolenia od właściciela lub zarządcy posesji może to być spółdzielnia mieszkaniowa czy urząd gminy albo wspólnota mieszkaniowa. Za dwie tablice z logo i adresem firmy nie zapłacisz dużo.

Poza taka akcja jak rozdawanie ulotek, tablice również będą bardzo skuteczną i niedrogą formą reklamy. Sposobów na reklamowanie firmy może być naprawdę sporo. Jeśli nie do końca wiesz jaki sposób wybrać weź pod uwagę na początek te najtańsze i najprostsze sposoby. Są one skuteczne i przyciągają klientów małym nakładem kosztów.