SZYBKIE ŁĄCZE, SZYBKIE POŁĄCZENIA

Dzwoni Ac do biura obsługi klienta masz wrażenie, że konsultant gubi połączenie z Tobą? To częsta przypadłość towarzysząca połączeniu zawsze wtedy, kiedy jakość łącza internetowego jest zbyt niska lub kiedy posiadane łącze internetowe jest eksploatowane w za wysokim stopniu. Trzeba pamiętać, że voip dla biznesu został stworzony na bazie dostępu do Internetu i jego główną podstawą jest właśnie sieć, dlatego też najlepiej funkcjonuje, jeśli centrala podłączona zostanie bezpośrednio pod światłowód. Zbyt niskie przepustowości, brak łącza symetrycznego i inne okoliczności mogą powodować, ze połączenie może być frustrujące i ciężkie do zamknięcia.

ILOŚĆ, A PRZEPUSTOWOŚĆ

Liczbę linii telefonicznych należy dostosować do połączeni internetowego. To, że voip dla biznesu oferuje bardzo szeroką gamę produktową nie znaczy że mogą z niej skorzystać wszyscy bez względu na warunki techniczne. Podobnie jak z grami i komputerem, który musi by c zgodny co najmniej ze specyfikacją w produkcie, tak samo i z łączami telefonicznymi, które pry danych parametrach są w stanie obsłużyć nie więcej niż podaną liczbę linii. Często voip dla biznesu delegowany różnym centrum call center kuleje właśnie ze względu na brak zwracania uwagi na jakość połączeń na rzecz ich jak największej ilości.

Źródłem zarobku dla telefonicznych biur obsługi klienta są bez wątpienia rozmowy, które w im większej ilości przeprowadzane tym relatywnie bardziej opłacalne. Wybierając więc usługi voipowe u siebie w firmie lub zlecając obsługę pod tyk kątem firmie zewnętrznej w pierwszej kolejności trzeba zważać na to jaka jest jakość połączeni internetowego jakie może zaproponować dostawca oraz czy taka przepustowość wystarczy na swobodne udźwignięcie wszystkich linii. Oprócz dobrego łącza podstawowego dobrze jest mieć również łącze awaryjne, które w przypadku awarii tego pierwszego utrzyma ciągłość pracy wszystkich numerów telefonów jak również samej centrali, o ile oczywiście znajduje się ona u usługobiorcy.